lördag 2 juni 2012

Gardener´s delight

Jag har blivit förtjust i mitt nytillverkade album... men jag vet att det kommer att bli uppskattat av mottagaren - en nybliven trädgårdsmästare. :)





Albumet är uppbyggt nästan på samma sätt som "candy king" albumet som du hittar här 
Baksidan av albumet. Bilderna till fram- och baksida har jag hittat på nätet och printat ut på fotopapper. Stämpeln har jag beställt från ROX stamps, den kallas raggsockastämpeln. Riktigt kul med egen stämpel!
Tack till Drömhem & trädgård tidningar som fått bidra med flera sidor och bilder.
Jag har även satt in sidor med plats för egna anteckningar och man kan naturligtvis klistra in egna bilder ovanpå bilder som finns eller på "fotoplattor" som finns i papperspåsarnas "fickor". Har använt min Martha Stewart scoreboard för att göra linjer på pappret.
Egen liten ficka för tips & idéer...
.... och för fröpåsar. :)
Dags att ta itu med nya projekt! Egen trädgård skriker efter uppmärksamhet, så jag får väl lägga ner pysslandet ett tag och glädja min trädgård... kanske... ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar