torsdag 17 maj 2012

Lyxigt lottad

Lyx kan betyda så mycket. För mej kändes det som en lyx att lyckas få till en halvtimmes promenix, helt ensam, ikväll! Lyx var det också att få vara ensam i badrummet då jag duschade - händer alltså inte alltför ofta! ;)

Lyx är också att få glädja någon! Och jag tror att mottagaren till denna gåva, en älskad brorsdotter, kände sej lite lyxigt lottad... Jag känner mej lyxigt lottad över mina brorsdöttrar, mina barn - ja, hela min underbara familj!!  *myser av hjärtevärme*

Nåja, dags att visa fram dagens gåva! :)

Jubilaren gillar: ljusgrönt, turkos, rutigt, "hjärtigt" och After Eight... 

Utgångspunkt är en vanlig låda, den här kom det en gång ett par konjakskupor i...

Plats för en tag i sidoficka.



Rutigt...pilligt.... ;)



Den dansanta tjejen heter Dancin Mae och är en digistämpel från Some Odd Girl. Jag har färglagt henne med mina nya superfavoriter - Derwent Inktense  akvarell färgpennor!! Plus använt Aquash Brush från Clas Ohlson. Tusen tack till Ullis - ullispysslarochfixar.blogspot.com - för tipset!! :) Känner mej lyxigt lottad över att ha upptäckt dessa fantastiska pennor!

Snart är det dags för nästa älskade brorsdotters födelsedag och Lillebrors 1-års dag... Bara att pyssla vidare!

Ha det gott, jag har sett en igelkott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar