torsdag 21 juni 2012

Tid att njuta...

...av After Eight choklad till exempel...!
Har för första gången skapat en After Eight automat... ;) Varför då en sådan automat - jaa, kanske man njuter lite extra och känner sig lyxigt lottad då man får knycka ut sin choklad ur en lite "trevligare" låda, eller kanske man till och med kan få den att räcka längre?!! (Knappast i mitt fall, men man vet ju aldrig.)

Denna automat är till en 60-årig ung man, den tuffaste 60-åringen på vår gata! :)



Så nöjd jag är med min "kugghjulsembossing ficka", som gör så härligt mönster i pappret! För att inte tala om kugghjulsdiesen som fixar till små yttepytte kugghjul! :)

Jag satte på lite Vintage Photo Stickles (typ glitterlim, men med ett mer invecklat namn ;)) och då fick kuggisarna lite rostigt utseende - inte dumt alls

...och använde Vintage Photo Distress Ink (stämpelkudde) för att få fram det embossade mönstret ännu bättre.

Och min favorit i repris - naturligtvis! :D Till denna person passar den också helt perfekt!



Lockets insida och alla väntande underbara After Eight.

Kan nog hända det blir fler automater vad det lider... ;)
Bara att sätta sig och njuta.... Grattis i efterskott! :)

Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. :) E va en sån fin ask! å att innehålle råka va en av tuffingens favoriter gjord ju int e precis sämber ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken tur! Visst ju int om tuffingar som han äter choklad överhuvudtaget, men han e väl en tuffing med choklad i mitten... ;)

      Radera
  2. OM han äter? ja vi funderar int på vilken godispåse/chipspåse vi ska köp, utan hur många chokladplattor vi ska ha å vilken sort :D

    SvaraRadera