söndag 26 augusti 2012

So sweet

Har gjort ett kombinerat Grattis/Krya på dej kort åt en god vän.

Jag har använt mej av de gamla böckerna jag blivit så förtjust i - de passar så otroligt bra att scrappa med!
Kortet är dubbelvikt så att det får plats två tags - modell stora - i "fickan".

Underbart söta Baby fairies buttercup från Mo Manning får pryda framsidan tillsammans med blommor och blad.

Lika söta Baby fairies Bug från samma Manning finns på den ena tagen som också är tänkt som bokmärke - eftersom min kära vän är en hängiven biblioteksbesökare. :)

På den andra tagen lite fina ord

Likaså på baksidan av den tagen.

En påse med något sött och gott...

Naturligtvis innehåller påsen choklad - vad annat? ;)

På samma gång fixade jag till ett bokmärke åt en annan kär bokmal... :)


Till det här bokmärket har jag använt papper ur gammal bok igen och Baby fairies Bug.

På baksidan har jag satt fast en liten charm i form av en ödla, också en favorit...
That´s all folks, take care! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar