lördag 21 juli 2012

Rostat

...nej då, inte rostat bröd - kugghjul och annat mojs som rostat. :)

Mycket "metall" och "rost" fick det bli på mitt tuffa fadderbarns 7-års kort! (Jag tyckte det skulle vara att ta i lite för mycket att lägga till min favorit "thou shall not take shit" - även om jag vet att den nog skulle passa ganska bra... ;))

Framsidan, med massa "kugghjul" och diverse skrot jag hittade och sprejade med kopparfärg. Bilden är en digistämpel från Saturated Canary, Skateboarding. Bokstäverna är stansade med Word play från Tim Holtz.

Närbild på skrotet :)

Hittade en stump som också sprejades och passade perfekt som kedja i byxan!

Lite enklare insida.

Hoppas fadderbarnet hade en bra dag och att snön kommer fort så han får testat sin nya snöspade...NÅ NEJ! :) Jag skojar naturligtvis! Först kan den väl testas i sand, vatten, stenar, löv...

Ha det gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar