torsdag 22 mars 2012

Speciella projekt

Dessa tags i vintage stil har skapats för att ingå i ett speciellt projekt i den närmaste framtiden... ;)
Borde bara ta mig i kragen och börja greja på allvar! 






Jag använde min Magnolia bård stans och klippte sedan ut tagsen i den form jag ville ha dem. Kanterna har jag ruggat upp och färgat med Distress ink för att ge dem en sliten finish. Blev nog riktigt bra tycker jag! :)




          Så småningom kanske jag kan visa upp delar av mitt speciella projekt, bara det blir klart. 


2 kommentarer:

  1. De ser riktigt fina ut, ska bli spännande att se mer av projektet. Lycka till och ha det bra!
    Kram
    /a-s

    SvaraRadera
  2. Måste bara skriva att jag just och just klarade av att bevisa att jag inte är en robot när jag skulle kommentera första gången :) Får se hur det går den här gången då!

    SvaraRadera