fredag 16 mars 2012

Mitt första inlägg...

Det här känns ovant och spännande... Aldrig tidigare har min text, mina funderingar/ idéer eller mina alster synts på detta sätt, i ett sånt här forum.
Oroar mig för stavfel, missar och annat som kan gå fel. :) 
Den som aldrig gjort ett misstag har aldrig provat något nytt.

Men himmel vilket hav jag begett mig ut i! Så många val! Och så många ord och uttryck som jag inte hade en aning om fanns och ännu inte har en aning om vad de betyder... Men, det löser sig väl! :)

Som många andra har jag börjat med scrapbooking, en trevlig hobby för den som har tid... (*fniss*)
Så mycket fint jag hittat då jag surfat runt på nätet i jakt efter inspiration! 
Allt surfande gjorde mig inspirerad till tusen och som första lite större projekt gjorde jag ett kort till en ny liten stjärna.



Den här kortvikningen kallas tri shutter card och är egentligen inte svår att göra, men kräver en del tid.

Jag hoppas kunna ge dig nya idéer och inspiration att prova något nytt och spännande! 

Titta gärna in igen!

2 kommentarer:

  1. bra ide att start du gillar ju att pyssel :)
    Fint fixa lycka till :)

    SvaraRadera
  2. Min första kommentar...
    Lycka till!

    SvaraRadera