torsdag 17 april 2014

Glad Påsk...

...med pimpade äggkartonger!

Har pimpat äggkartonger med gottigottgott innehåll åt några vänner. :)

Kan variera utseende och innehåll, ingen blir den andra lik.

Decoupage med servett där kartongens etikett suttit.

Fin vintage bild från Ephemeras Vintage Garden ovanpå locket. Plus en massa annat fint. :)



Och så det gottigoda innehållet. Och, naturligtvis, den obligatoriska kapsylen! ;)


Har haft en superdag, perfekt början på påsken!

Glad Påsk 2014!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag hittade precis till din blogg och alla dina fina scrap-projekt! Du är ju jätteduktig men har du slutat blogga eller har du någon ny blogg?

    Jag har precis startat en ny scrapbookingbutik online - honeybunny.se och skulle behöva lite expertråd från någon som dig. Om du har tid och lust så får du jättegärna kika in på vår sida och ge lite feedback om vad du tycker om våra produkter, om du saknar något eller om du vet några produkter/märken som du skulle vilja se i vårt sortiment. Som tack för hjälpen så skulle jag vilja ge dig 20 % rabatt på ditt första köp. Maila mig dina tankar på så skickar jag dig din rabattkod :)

    // Frida

    SvaraRadera