tisdag 18 juni 2013

För nöjes skull!

Detta trädgårdsinspirerade mini album har jag gjort "bara för att"!! :)

Jag ville prova en annan bokbindning än det jag tidigare gjort. Detta album är ganska enkelt, men ack så mycket det ändå talar direkt till mitt hjärta! ;)

Här följer en megaföljetong av bilder...

Framsidan.

Fram - och baksida

Ett charmshänge

Nu följer flera bilder av de olika sidorna. Sidorna är skapade av kuvert, papperspåse, kraftpapper och naturligtvis andra diverse bilder och papper.

I de flesta "fickor" finns tags instoppade.







Det här är min favorit!







"Fröpåsar" eller förvaring av annat








En utvikbar sida
I en av fickorna finns en liten skrivbok


Det här uppslaget är också en favorit




Längst bak finns en liten blyertspenna fastsatt - redo att användas.


Ha det gott!



1 kommentar:

  1. Et skattekammer!!!
    Fantastisk flott, Ulrika:)

    Klem fra Ann-Kristin

    SvaraRadera