fredag 22 februari 2013

Random Act of Kindness

Jag har lärt mig något nytt (och det borde man faktiskt sikta på varje dag...), RAK - en förkortning jag aldrig hade hört om tidigare.
RAK - Random Act of Kindness! Inte dumt!!

Jag har tillverkat något åt en person som kan behöva inspiration just nu. Jag hoppas det ska glädja personen ifråga och ge inspiration och motivation inför tuffare tider. ;)

En altrad anteckningsbok, som ska rymma bilder, texter, tankar mm.

Har tydligen fått dille på tillplattade kapsyler... :)
Boken i all sin fluffighet... Banden som sticker upp är till alla tagsen.

(Samtidigt kunde jag inte låta bli att ge mig själv en RAK, så det fick bli två nästan identiska anteckningsböcker.)

Vem denna någon är? Ja,kanske är det just DU! ;)

Ha det gott!

4 kommentarer:

  1. Åh, du gör så fina saker! Får man beställa presenter av dej också? (dvs att köpa för att ge andra :D)

    SvaraRadera
  2. Tack tack! Kan nog hända man kan beställa... beror på vad och när... ;)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tack för din kommentar hos mig =)
    Ja RAK är jätteroligt att både skicka och att få så nu när du fått smak för detta är det nog inte sista gången!
    Superfin bok du altrat, mottagaren kommer bli jätteglad!!
    kram Iffa

    SvaraRadera
  4. Åh så fin bok! Roligt ide med RAK tycker jag. Just detta med att ge till andra ger ju så mycket tillbaka, härligt med såna påhitt. Och smart av dig att göra en egen med ;-) kram Pillan

    SvaraRadera