söndag 22 april 2012

Såpbubblornas mästare

Min dotters, Storasysters, största intresse förra våren, sommaren och hösten var 1) att spela fotboll med morfar och 2) att blåsa såpbubblor (helst med morfar).

Även under vintern har hon gång på gång frågat efter såpbubblor och nu äntligen börjar det vara dags igen! Hon har redan hunnit blåsa såpbubblor med morfar i hans garage.

Den här scrapbooking sidan gjorde jag till april månads skisstävling hos http://enlitenbutik.blogspot.com/

Det är första gången jag gör en sån här sida och första gången jag ger mej på att tolka någon annans lo (layout). Det blev ju inte så tokigt och ska nog in i Storasysters fotoalbum så småningom.


Jag satte självhäftande 3D kuddar under "bubblorna" med text 
Textbubblorna har jag täckt med Glossy accents för att få dem glansiga och mer bubbellika. :)
... likadant har jag gjort runt de små bubblorna och på såpbubblan som Storasyster blåser






Nu känner jag mej ganska nöjd så här på söndagseftermiddan, men lite bättre såpbubbelväder skulle inte sitta dumt!

Ha det gott! :)



1 kommentar:

  1. Jag längtar till sommaren och såpbubblebarn när jag ser din layout. Så läckert med glossy-bubblorna! Tack för ditt bidrag.

    SvaraRadera